انتشار Brawl Stars در 12 دسامبر سال 2018 صورت گرفت ، اگرچه اندکی پیش از این توسعه دهندگان تست بتا بسته را برای مناطق جداگانه انجام دادند. برای سالی که از زمان انتشار ، تیرانداز به معنای واقعی کلمه کره جنوبی را فتح کرد – 22 درصد از کل درآمدهای پروژه (94 میلیون دلار) را به خود اختصاص می دهد. جای تعجب نیست که ایالات متحده در جایگاه دوم (73 میلیون دلار یا 17٪ درآمد) قرار دارد و آلمان به طور غیر منتظره در رتبه سوم قرار گرفت (35 میلیون دلار یا 8٪ درآمد). در واقع دلایل موفقیت در کره جنوبی کاملاً قابل فهم است – سازندگان بطور ویژه بازی را با این سبک بصری ایجاد کرده اند و پروژه های رقابتی در این منطقه تقاضای زیادی دارند.
ژاپن و چین جزو پنج رهبر هستند ، زیرا گیمرهای این کشورها نیز بازی های رقابتی را با گرافیک ساده "کارتونی" ترجیح می دهند. همچنین شایان ذکر است که بیشتر درآمد Brawl Stars از Google Play "آمده" – طرفداران این پلت فرم 57٪ سود (242 میلیون دلار) را برای توسعه دهنده به ارمغان آورده اند ، در حالی که فروشگاه App با 43٪ درآمد (180 میلیون دلار) در جایگاه دوم قرار دارد. با این وجود ، گوگل پلی سه چهارم از نصب ها را شامل می شود ، یعنی از نظر درآمد صاحبان دستگاه های موجود در سیستم عامل iOS بسیار سودآور بودند. علاوه بر این ، کارمندان برج سنسور تخمین می زنند که توسعه دهندگان 2.9 دلار از هر بار بارگیری ستاره ها دریافت می کنند.