Broadcom تصاحب خط محصول امنیتی سیستم عامل محاسبات شرکت Symantec را مطابق با برنامه های ضد انحصاری و بدون مانع به پایان رساند. این توافق در آگوست امسال پس از مذاکرات بسیار دشوار اعلام شد.
در ابتدا ، Broadcom سعی کرد Symantec را به طور کلی برای بیش از 15 میلیارد دلار بدست آورد. اما عزت نفس بالای Symantec این اجازه را نداد. پس از مذاکرات طولانی ، طرفین با معامله ای به ارزش 10.7 میلیارد دلار به توافق رسیدند ، اما این شامل محصولات مصرفی Symantec و تیمی برای توسعه آنها نبود (آنتی ویروس نورتون ، راه حل های LifeLock و دیگران با هدف محافظت از اطلاعات شخصی). Broadcom مارک Symantec ، توسعه دهندگان محافظت از داده های شرکت و محصولات مرتبط را رها کرده است.
به عنوان بخشی از Symantec ، واحد تجارت امنیت شرکت های بزرگ درآمد بسیار کمتری نسبت به محصولات مشتری ایجاد می کند. طی چند سال گذشته ، با کمک خرید ، Symantec سعی در ایجاد تجارت در بخش شرکتی امنیت سایبری دارد. هیچ چیز خوبی از این اتفاق نیفتاد. عملکرد مالی فقط بدتر شد و منجر به تغییر در رهبری شد.
برعکس ، برای Broadcom ، بازار نرم افزار راهی برای کاهش اعتماد به راه حل های نیمه هادی است. همه این تحریم ها و جنگ های تجاری با چین قبلاً درآمد Broadcom را خراب کرده و تهدید کرده است که تأثیر آن را در آینده این شرکت در آینده افزایش می دهد. بنابراین اگر برای Symantec واحد شرکتی "چمدانی بدون دسته" شده باشد ، پس از آن برای Broadcom تبدیل به یک آجر در پایه و اساس یک تجارت نرم افزار گرا می شود. به عنوان بخشی از Broadcom ، Symantec به سرپرستی رئیس پیشین خود ، Art Gilliland ، یک جانباز 20 ساله خواهد بود.
سنگ بنای اصلی ساختمان خرید Broadcom در سال 2018 با قیمت 18.9 میلیارد دلار توسط CA Technologies بود. در حال حاضر امسال ، Broadcom انتظار دارد حدود 5 میلیارد دلار از درآمد پیش بینی شده امسال در منطقه 22.5 میلیارد دلار از فروش برنامه ها و خدمات دریافت کند .این یک انگیزه خوب برای ادامه کار آغاز شده است. می توان تصور کرد که خرید Broadcom در زمینه توسعه دهندگان نرم افزار به همین جا ختم نمی شود. چه کسی آینده خواهد بود؟
3DNews