ظهور شبکه های 5G می تواند بازار تلفن های هوشمند را احیا کند. این توسط Deloitte در بررسی جدید خود پیش بینی شده است.

براساس آن ، 16٪ از کاربران می گویند که ویژگی های 5G مهمترین عامل در خرید تلفن بعدی آنها است. 26٪ دیگر کیفیت نمایشگر را مهمترین معیار قرار داده اند. 22٪ مهمترین مارک است.

Deloitte تخمین می زند که کمتر از 60٪ مردم قصد دارند یک تلفن جدید را در دو سال آینده خریداری کنند. یکی از دلایل اصلی این امر این است که کاربران در تلفن های جدید قابلیت هایی را نمی بینند که باعث می شود بلافاصله دستگاه موجود خود را تغییر دهند. و 40٪ می گویند که شرایط اقتصادی اجازه تعویض تلفن ها را نمی دهد.

اما تحلیلگران انتظار دارند که پس از گسترده و گسترده بودن شبکه های 5G روند به سرعت تغییر کند. سپس 62٪ از افراد تلفن خود را به تلفن جدیدی تغییر می دهند که می تواند از شبکه های 5G بهره مند شود.

مصرف کنندگان همچنین برنامه ریزی می کنند تا زمانی که 5G در دسترس باشد ، میزان استفاده از اینترنت موبایل خود را افزایش دهند. تحلیلگران می گویند که این علاقه به دستگاههای واقعیت افزوده و واقعیت مجازی نیز تأثیر خواهد گذاشت.