بیاموزید که چگونه به یک مدل سرویس محور تبدیل شوید که نیازهای فنی شما در حال تغییر مشتری را درک کند
تولید درآمد مداوم ، عود مجدد و یافتن راه های جدید برای ارائه مستمر به مشتری ، چیزی است که بسیاری از ارائه دهندگان IT با آن دست و پنجه نرم می کنند.
آموزش تیم های فروش فناوری اطلاعات شما اغلب می تواند به این چالش بیفزاید ، اما آیا می دانستید که قدرت دادن به آنها برای فروش خدمات امنیتی بیشتر نه تنها خط پایین شما را افزایش می دهد ، بلکه رضایت و حفظ مشتری را نیز افزایش می دهد؟
به منظور گسترش ، شما باید جریان ثابتی از درآمد مکرر ماهانه خود داشته باشید ، که این منبع خون از ارائه دهندگان خدمات مدیریت شده است. برای شروع در مسیر موفقیت ، این نکات را در نظر بگیرید:
تشخیص دهید که چه تحرکی درایو
است که باعث ایجاد تحول در کانال ارائه دهنده خدمات IT می شود؟
با افزایش رقابت و گزینه ها در کانال ، فروشندگان احساس "فشار" می کنند ، و باعث کاهش وفاداری از مشتریان (و حتی کارکنان ، فروش یا مشاوران) می شوند ، به همراه کاهش حاشیه. به عبارت ساده تر ، مشتریان گزینه های بیشتری برای انتخاب دارند. و بسیاری از رقبا مجموعه ای از راه حل های امنیتی متنوع و در حال تحول را برای ادامه کار و فعالیت خود ارائه می دهند. روند فناوری اطلاعات در حال تغییر است و این به چالش رشد فروش و حفظ مشتری می افزاید.
همچنین آشکارتر می شود که تمرکز بر فروش سخت افزار ، ارزش بلند مدت را به تجارت نمی افزاید. در واقع پیش بینی می شود بازار جهانی نرم افزار در سال جاری از 500 میلیارد دلار فراتر رود. این نرم افزار همچنین در قلب فن آوری های پلتفرم 3 مانند ابر و آنالیز قرار دارد که به همراه تحرک و رسانه های اجتماعی اکثر هزینه های فناوری اطلاعات را به خود اختصاص می دهند.
بنابراین چگونه می توانید تجارت خود را در این جو رو به رشد تغییر دهید؟ [19659010] فناوری در حال تحول است – آیا شما
فناوری به عنوان یک سرویس
بیش از هر زمان دیگر ، شرکت ها در حال دیدن ارزش سرمایه گذاری در فناوری اطلاعات هستند. با پیشرفت سیستم های تجاری دیجیتال ، فناوری اطلاعات همان چیزی است که تجارت را به هم وصل می کند. در عصر اینترنت اشیا (IoT) ، جایی که همه چیز به صورت دیجیتالی متصل است ، هدف این است که زندگی ما ساده تر و سریع تر انجام شود. به همین ترتیب ، فناوری پتانسیل فوق العاده ای دارد و نه تنها بهره وری یک شرکت را رونق می دهد ، بلکه نوآوری را نیز به دنبال خواهد داشت.
تا پایان سال گذشته ، هزینه های جهانی فناوری اطلاعات در حدود 3.73 تریلیون دلار تخمین زده می شد و پیش بینی می شود این میزان 3.7٪ رشد کند. سال ناگفته نماند ، 44٪ مشاغل قصد دارند در سال 2020 هزینه های فناوری را افزایش دهند ، از این میزان در سال 2019 از 38٪ است.
دستگاه های متصل بیشتر
امسال تخمین زده می شود بیش از 20 میلیارد دستگاه متصل با سخت افزار IoT ، با هزینه تقریباً به 3 تریلیون دلار می رسد. با اتصال دستگاه ها به اینترنت و برنامه های جدید اشتراک گذاری اطلاعات از این دستگاه ها را آسان تر می کند ، سطح حمله شبکه ها گسترش می یابد. تیم های امنیتی اکنون مسئولیت ایمن نگه داشتن هر دستگاه و برنامه را بر عهده دارند.
این فرصتی را برای ارائه دهندگان ایجاد می کند ، زیرا دستگاه های متصل بیشتر به معنای افزایش نیاز به مدیریت و حمایت است. بازار IoT شاهد رشد قابل توجه رشد و جذب سرمایه گذاری قابل توجه است. تقریباً 100 میلیارد دلار سالانه به بازارهای IoT منتقل می شود و پیش بینی می شود درآمد شرکت های IoT از 450 میلیارد دلار فراتر رود.
انتقال به ابر
عملیات تجاری سنتی چندین سال است که به ابر حرکت می کند. از عملیات فروش گرفته تا ارتباطات در سطح شرکت ، سیستم عامل ها و نرم افزارهای متصل به اینترنت ، کارآیی فوق العاده ای را به خود اختصاص داده و بهبود یافته اند. صنعت هنوز هم جایی برای رشد دارد که پیش بینی می شود بازار جهانی خدمات ابری در سراسر جهان 17 درصد رشد کند و در سال جاری به 266.4 میلیارد دلار برسد ، از 227.8 میلیارد دلار در سال 2019.
محیط های ابر ترکیبی ، ترکیبی از محوطه داخلی ، ابر خصوصی و خدمات ابری عمومی اکنون استاندارد هستند. در حقیقت ، 90٪ سازمانها نوعی زیرساخت ترکیبی دارند.
اگر مرتباً خود را با روندهای صنعت هماهنگ نمی کنید ، به راحتی منسوخ می شوید.
با تحول فن آوری ، مشتریان نیز به دنبال ادغام بیشتر هستند. محصولات ، خدمات و راه حل هایی که همه چیز را به هم وصل می کند. برای حفظ رقابت ، توزیع کنندگان ، فروشندگان و شرکا باید راه حل های نهایی تا پایان با قابلیت های عمیق در سراسر زنجیره محاسبات برای مدیریت این اکوسیستم پیچیده و تحویل نتایج تجاری مورد نیاز مشتریان داشته باشند.
گزاره ارزش منحصر به فردی را ارائه دهید [19659006] Complexity = Opportunity
با کلیه داده های ایجاد شده توسط دستگاه های متصل در لبه و در محیط های پیش ، عمومی و ترکیبی ، مشخص است که نحوه جمع آوری ، پردازش ، ذخیره سازی ، استفاده و ایمن سازی داده ها انجام شده است. بسیار پیچیده تر یک چالش اساسی در حال آشکار شدن است: چگونه می توانید این داده ها را مدیریت کنید ، به اشتراک بگذارید ، محافظت کنید و آنها را ایمن کنید ، ضمن تفسیر آن به روشی که مفید باشد؟
این پیچیدگی فرصتی را برای ارائه دهندگان خدمات فناوری اطلاعات ایجاد می کند ، زیرا این روندهای بازار نشان می دهد که برای تأمین نیازهای مشتریان در آینده ، شما باید یک سبد انتهایی محصولات و خدمات و تخصص لازم برای رانندگی واقعی داشته باشید. نتایج کسب و کار. ارائه دهندگان خدمات دیگر در دنیای رفع موفقیت رونق ندارند ، اما با دیدن نقش مشاوران باتجربه و موفق ، موفقیت طولانی مدت را می بینید.
مشتریان خود را بشناسید
درک مشتریان از ارزش شما ، شما باید یک روز در کفش های آنها قدم بزنید.
آیا واقعاً می فهمید که مشتریان تجاری شما چگونه می خرند؟ خریداران می دانند چه می خواهند ، و بیشتر سفر آنها اکنون به صورت دیجیتالی انجام می شود – و آن مسیر خطی یا سر راست نیست. آنها اطلاعات را به اشتراک می گذارند ، توصیه های همتا را بدست می آورند – و تحقیق ، تحقیق ، تحقیق. مشتریان امروز به همان روشی که قبلاً نیازی به تکرار فروش ندارند ، نیاز ندارند. آنها اکنون صبر می کنند تا قبل از تماس با فروش ، بیشتر از طریق مراحل خرید باشند. خریداران تحقیقات خود را انجام می دهند و معیارهای خرید خود را ، همه قبل از تعامل فروشنده اول ، تعیین می کنند.
برای همسویی با سفر خریدار ، باید فرایند فروش خود را تطبیق دهید. مشتریان می خواهند مشاوره ، مطالعات موردی و مطالب مربوطه داشته باشند ، نه یک مرکز فروش! چشم اندازها ارزش ، بینش و اطلاعاتی را که نمی توانند بصورت آنلاین دریافت کنند می خواهند.
فرآیندهای فروش و بازاریابی خود را حول رفتارهای مشتریان سازماندهی کنید ، نه فعالیت های فروش خود. چندین روش نامزدی متناسب با خریداران خود داشته باشید. از این گذشته ، مشتریان فقط وقتی جدی می بینند که به خرید بپردازند!
طرز فکر خود را تغییر دهید
شما در کار فروش محصولات نیستید – شما در تجارت تغییر فروش هستید.
برای رسیدن به مشتریان خود ، باید طرز تفکر در مورد فروش را تغییر دهید. در حقیقت ، شما دیگر نمی توانید بر اساس محصول یا قیمت بفروشید. فروش راه حل ها و نتایج تجاری به جای محصولات می تواند منجر به افزایش نرخ برنده شود. یک گزاره ارزش نتیجه هایی را که مشتریان می توانند هنگام همکاری با یکدیگر بدست آورید ، در بر می گیرد.
به جای یک شخص فروش ، خود را به عنوان یک مشاور تجاری معتبر تصور کنید. به جای اینکه فروش را به عنوان یک الگوی سنتی که باید به عنوان یک مرحله به مرحله اجرا شود ، مورد بررسی قرار دهید ، آن را به عنوان یک تحول سیال قطعات متحرک مختلف در نظر بگیرید ، زیرا اطلاعات بیشتری در مورد شغل و نتایج مشتریان به دست می آورید.
همانطور که آماندا هولمز ، مدیر عامل شرکت چت هولمز بین المللی ، می گوید: "هنگامی که شما از یک محل خدمتی با بیشترین توجه به چشم انداز خود می آیید ، کل تجارت شما بهبود می یابد. مشتریان شما به طرفداران مشتاق تبدیل می شوند ، مانند بیلبوردهای تبلیغاتی در تجارت به شما می پردازند و برای همیشه با شما می چسبند. در نهایت ، این در مورد خدمت است ، نه فروش. "
آیا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد فروش کسب و کارتان به تمام ارتفاعات جدید کسب کنید؟
مربیگری فروش تخصصی به شما کمک می کند تا هزینه خدمات واکنشی را کاهش دهید ، بنابراین می توانید نوع نتایجی را ارائه دهید که باعث می شود مشتریان شما برای کسب اطلاعات بیشتر بازگردند. هنگامی که مشتریان از خدمات اضافی استقبال می کنند ، می توانید قیمت های بالاتر را برای راه حل های خود سفارش دهید. به این ترتیب ، شما یک شهرت را برای خدمات با کیفیت ایجاد می کنید ، که تأثیر مثبتی بر پتانسیل شما برای خرید و فروش دارد.
برای مدت زمان محدود ، ما ماژول های آموزش رایگان را ارائه می دهیم (معمولاً 700 دلار برای هر کاربر) برای شرکای فعلی و جدید Avast Business. . تیم شما قادر خواهد بود از این آموزش برای توسعه مهارتهای فروش جدید ، افزایش نرخ نزدیك تا 3-4 برابر و رشد مداوم و قابل پیش بینی تر استفاده كند. این آموزش فروش برای فروشندگان / VAR ها ، MSP ها ، MSSP ها و تیم های فروش و فروش توزیع شده است. تیم شما برای موفقیت بیشتر ، از بینش های عملی و نمونه های خاص فروش سود می برد ، و درآمد مکرر را افزایش می دهد.

