بیاموزید چگونه یک تیم امنیتی را در صنعت چالش برانگیز امروز با انگیزه و مشغول نگه دارید

این یک فشار دهنده فشار برای کانال فناوری اطلاعات و امنیت امروز است – چشم انداز تهدیدی که باعث شگفتی های مداوم ، بودجه مشتری تنگ تر ، پیچیدگی راه حل می شود که زمان بیشتری را می طلبد ، و سپس آن چیزی را "حاشیه" می نامند.

این موانع ، اگر شما در حال مدیریت خدمات مدیریت شده یا مشاغل مدیریت امنیت هستید ، آخرین چیزی که به آن نیاز دارید ، افت روحیه ، انگیزه و عملکرد تیم شما – یا حتی بدتر از آن – خروج ناگهانی از شرکت شما است.

صنعت امنیت سایبری ، دیجیتالی شدن و محل کار در حال تحول ، اغلب می تواند به عنوان یک محرک برای برخی از کارمندان ، در حالی که برای دیگران بیش از حد غرق است. واقعیت این است که کارمندان درگیر نتیجه می گیرند.

آیا می خواهید زمانی را برای سرمایه گذاری در تیم خود و درگیری درگیر کنید؟ آیا می دانید از کجا شروع کنیم؟ این می تواند ساده تر از آنچه فکر می کنید باشد.

ساختن مارک شما به سرمایه گذاری در افراد شما بستگی دارد

تیم های شما منبع قدرتمندی برای تجارت شما هستند. این افراد سفیران شرکت شما هستند ، آماده ایمان به دیدگاه شما ، ساختن مارک و مشارکت در رشد یک شرکت موفق هستند.

و این بسیار مهمتر از گذشته است. مرتبط ماندن در دوره دیجیتالی سریع گام نه تنها به مهارت های فن آوری و سبد مناسب محصول نیاز دارد بلکه تمرکز لیزری بر روی خدمات به مشتری است. چه کسی بهتر از افرادی که در خط مقدم شما هستند این کار را تحویل می گیرند؟

دیدن ارتباط بین سرمایه گذاری و نتایج کار سختی نیست. در حقیقت ، به عنوان لیست سالانه Fortune بهترین شرکتهایی که برای نمایش فعالیت می کنند ، شرکت هایی مانند هیلتون ، Safesforce و Workday تنها معدود مارک های جهانی هستند که برای ساختن کارهای شاد ، مولد و افزایش درآمد مکرر سرمایه گذاری در کارمندان خود انجام داده اند.

وقت آن است که همین تمرکز برای مدیریت فناوری اطلاعات و خدمات امنیتی اعمال شود.

رهبری مهم است

رهبری اغلب الهام بخش تعامل است. به عنوان مثال ، عواملی مانند نحوه انتخاب مدیریت و پاداش تیم خود و فرهنگی که در محیط کار خود ایجاد می کنید نقش مهمی در ایجاد یک پایه هوشمند دارند که نشان دهنده تعهد شما به تیم شما است. و تحقیقات این امر را تأیید می کند – در حقیقت ، یک بررسی جدید در مورد منابع انسانی نشان داد که 74٪ از کارمندان معتقدند سبک رهبری بزرگترین تأثیرگذار در تعامل کارمندان است.

واقعا سرمایه گذاری در تیم شما – یعنی علاقه مندی مردم به شما ، فراتر از نتایج فروش و شماره های پایین – ارزش این تلاش را دارد. با این حال ، تنها 28٪ از پاسخ دهندگان در نظرسنجی HR ، رهبران خود را به عنوان مهارت درگیر کردن مشارکت می دانند. برای ارائه دهنده خدمات IT یا نماینده فروش ، مشارکت مثبت می تواند تفاوت در رانندگی مشتری جدید و تولید مداوم درآمد مکرر باشد.

اما چگونه می توانم شروع کنم؟

اگر مشاغل كوچك را اداره مي كنيد ، ممكن است قبلاً مشاغل خوبي داشته باشيد – 78٪ از كارمندان در شركت هايي كه كمتر از 250 عضو تيم دارند بسيار مشغول هستند – اما مهم اين است كه نشان دهنده يك سرمايه گذاري مداوم و اصيل در شركت شما باشد. تیم

بنابراین این سؤال پیش می آید ، شما چطور کارمندان خود را درگیر خواهید کرد ، روی مهارت ها و استعدادهای منحصر به فرد آنها سرمایه گذاری کرده و یک مارک قدرتمند را در سرویس های مدیریت شده و فضای امنیتی ایجاد خواهید کرد؟

روش ها بسته به سبک مدیریت ، مهارتهای تیم و ویژگیهای آنها متفاوت است. و اهداف تجاری اما چند مرحله واقع بینانه وجود دارد که می توانید برای شروع کار سفر را انجام دهید.

چهار روش برای سرمایه گذاری در تیم خود

برقراری اعتماد و ارتباط

ایجاد اعتماد به تیم شما نشان می دهد که به مهارت ها و پتانسیل های خود اطمینان دارید – و که باعث ایجاد انگیزه و الهام بخشیدن به مردم می شود اعتماد به نفس نشان داده نمی شود یک شبه – این کار سخت است که با سرعت سریع کار روزانه به چالش کشیدن.

اعتماد سازی با صداقت و پشتیبان گیری آغاز می شود. با برقراری ارتباط با اعضای تیم ، محیطی امن و حمایتی ایجاد کنید. مهم نیست که چقدر کوتاه باشد برای هر یک از اعضای تیم. اتصال و برقراری ارتباط ، حتی اگر یک قهوه سریع یا ناهار باشد ، یا 10 دقیقه پیاده روی در خارج از خانه.

برای برقراری ارتباط منظم ، هماهنگ باشید و زمان برنامه ریزی کنید ، و از آن زمان به روش های هوشمند استفاده کنید. در مورد چالش های هفته و فعلی آنها سؤال کنید. آنها چه احساسی دارند که تجارت به کجا می رود؟ چگونه می توانید از نظر مدیر بودن پیشرفت کنید؟ چگونه می توانید از آنها بهتر حمایت کنید؟ نظرات خود را در مورد شغل به اشتراک بگذارید.

زمان و مکالمات شما به شما در درک تیم خود کمک می کند. در عوض آنها می توانند علاقه شما به نقش و مشارکت آنها را ببینند.

توانمندسازی و نمایندگی

اعضای تیم سفیران شما هستند. چگونه به آنها کمک می کنید تا به سطح بعدی برسند؟ چگونه می توانید از آنها الهام بگیرید تا بهتر باشند؟

تفویض پروژه های جدید با مسئولیت های بیشتر مکان خوبی برای شروع است. یک پروژه را با یک هدف و جدول زمانی اختصاص دهید ، چیزی که مهم در اهداف تجاری است. اختصاص وظایف و پروژه های جدید اعضای تیم را به سمت برتری و مشارکت تشویق می کند. همچنین شروع به گرفتن چیزهایی از صفحه شما می کند ، بنابراین می توانید پیشرفت کنید.

تیم های قدرتمند برای همه برنده هستند – گوگل آن را در بین 10 ویژگی برتر بهترین مدیران قرار داده است.

از نظر آنچه استراتژیک باشد. از آنها می خواهید که ادامه دهند. نه تنها وظایف و مسئولیتهای فعلی آنها را بفهمید بلکه چالشهای پیش روی آنها و چگونگی مشاهده موفقیت آنها را نیز درک کنید. از کجا احساس می کنند که می درخشند؟ آیا مناطقی وجود دارد که بتوانید بهتر از آنها پشتیبانی کنید؟

علاقه واقعی داشته باشید ، و در مورد مسیر آنها واقع بینانه و واقعی باشید.

مربی و آموزش

تقویت محیطی که در آن یادگیری ، بهبود و پیشرفت شغلی می تواند اتفاق بیفتد یک سرمایه گذاری هوشمندانه است و به یک تجارت قوی تر و رقابتی منجر می شود.

چگونه تیم شما در مورد بهترین شیوه ها ، تکنیک های فروش ، و فن آوری ها به روز می ماند؟ امروز چه دوره های آموزشی و ادامه تحصیل دارید؟ آیا در برنامه های آموزش داخلی سرمایه گذاری می کنید؟ چه مواردی را برای به چالش کشیدن ، ایجاد انگیزه و اطمینان از پیشرفت مستمر در نظر گرفته اید؟

اگر در حال حاضر برنامه های تمرینی دارید ، آیا برای همه اعضای تیم مؤثر است؟ آیا آنها با اهداف تجاری شما هماهنگ هستند؟

سرمایه گذاری در مردم شما نه تنها نیاز به ایجاد اعتماد و توانمند سازی دارد ، بلکه سرمایه گذاری های مناسبی را نیز در فروش و آموزش فنی انجام می دهد. این کار را با تأمل در مورد نقاط قوت کسب و کار خود شروع کنید ، جایی که در واقع مدل خدمات شما می درخشد ، چالش ها و مسیری را که برای این سال ، سال آینده و فراتر از آن در نظر گرفته اید. سپس مجموعه مهارت ها و مسئولیت های اعضای تیم را مرور کنید. تیم شما به چه چیزی نیاز دارد و می خواهد پیشرفت کند؟

آیا آموزش مورد نظر شما وجود دارد؟ گزارش یادگیری در محل کار LinkedIn در سال 2019 نشان می دهد 75٪ از کارکنان دوره ای را که توسط مدیرشان پیشنهاد شده است طی می کنند. همان مطالعه نشان داد که 94٪ از کارمندان می گویند اگر سرمایه گذاری در یادگیری خود داشته باشد ، مدت بیشتری در یک شرکت خواهند ماند.

در مورد آموزش با اعضای تیم بحث کنید و نظرات خود را جمع آوری کنید تا سرمایه گذاری یادگیری شما برای همه استراتژیک و پاداش دهنده باشد. [19659024] پاداش عملکرد خوب

بازخورد ، شناخت و ستایش انگیزه های قدرتمندی هستند که مشارکت را درگیر می کنند. نشان دادن مداوم حمایت شما از طریق بازخورد مثبت و سازنده و پاداش حتی ممکن است باعث افزایش بهره وری شود. یک مطالعه نشان داد که 40٪ از کارمندان اگر بیشتر به رسمیت شناخته شوند ، انرژی بیشتری را در کار خود وارد می کنند.

اذعان به مشارکت تیم شما ، بزرگ و کوچک ، به طور مرتب می تواند به آسانی به عنوان فراخوان در طول جلسه ، متوقف شود. با میز یک عضو تیم یا برنامه ریزی یک قهوه یا ناهار. جوایز می تواند به هر شکلی شکل بگیرد – خواه زمان استراحت اضافی ، ناهارهای پذیرایی شده ، کار از راه دور از راه دور ، پاداش ، حتی هزینه های آموزش را هم بپوشاند – اما اطمینان حاصل کند که این تیم برای تیم شما متفکر و مرتبط است.

به زودی می بینید که سرمایه گذاری در تلاش پاداش مداوم می تواند تفاوت معناداری در روحیه ، انگیزه و تعامل ایجاد کند.

سرمایه گذاری امروز را در مردم خود شروع کنید

اگر می خواهید شرکت خود را به سطح بعدی برسانید. و این تعداد درآمد خدمات امنیتی را تقویت کنید ، سرمایه گذاری را در افراد خود شروع کنید. وقت گذاشتن برای سرمایه گذاری در تیم شما ، یک استراتژی هوشمند برای ایجاد نیروی کار ماهر درگیر و با انگیزه است که مارک و تجارت شما را به ارتفاعات جدید می برد.

مهم این است که هر روز برای برقراری ارتباط و برقراری ارتباط با اعضای تیم زمان می برد. . با نشان دادن پشتیبانی و به اشتراک گذاری بینش ، اعتماد ایجاد کنید. به دنبال راه هایی برای تفویض پروژه هایی باشید که کارمندان را به چالش بکشند و توانمند سازی کنند – توانمندسازی که باعث ایجاد کارمندان قوی می شود و مزایای کسب و کار را ارائه می دهد. اطمینان حاصل کنید که مربیگری و آموزش هایی در جهت بهبود مهارت های فروش ، یادگیری فن آوری های جدید و جاری ماندن با بهترین روش ها وجود دارد. و سرانجام ، به طور مرتب مشارکت را بشناسید.

آمادگی برای شروع سرمایه گذاری دارید؟ برای مدت زمان محدود ، Avast Business ماژول های آموزشی رایگان (هزینه منظم 700 دلار در هر کاربر) را برای شرکای فعلی و جدید ارائه می دهد. از این آموزش استفاده کرده و مهارتهای جدید فروش را افزایش دهید ، نرخ نزدیک را افزایش دهید ، رشد درایو را افزایش دهید – و سرمایه گذاری مداوم خود را در تیم خود نشان دهید. تیم شما بطور خاص برای MSP ها و ارائه دهندگان راه حل IT طراحی شده است ، تیم شما از بینش عملی ، نمونه فروش خاص و روش های هوشمند برای ایجاد یک تجارت با درآمد بالاتر بهره مند خواهد شد.

 اطلاعات بیشتر