برای بسیاری از والدین ، ​​و همچنین معلمان ، یک کلاس با دانش آموزانی که در رایانه لوحی به سر می برند ، غیرقابل قبول است. ظهور فن آوری های جدید در کلاس های درس در بلغارستان هنوز هم با مقاومت روبرو است ، گرچه این مسئله در سایر نقاط جهان سالهاست که عادی است.

دلایل مختلف و متفاوت هستند – چه بخاطر اینکه اخبار در ابتدا می ترساند یا به دلیل وضع موجود است. به راحتی ، والدین و معلمان باید به طور یکسان بپذیرند که روشهای تدریس گذشته دیگر کاملاً کافی نیست و جدید نمی تواند و نباید متوقف شود.

فن آوری های جدید ابزاری ارزشمند برای یادگیری است و تقریباً در همه وجود دارد. جنبه زندگی ما بنابراین ، جای آنها در کلاسهای درس است ، زیرا کودکان باید برای آینده و دنیای واقعی که [پس از ترک اتاق مدرسه وارد خواهند شد] آماده شوند.

بسیاری از والدین نگران هستند که حضور تلفن های هوشمند یا رایانه های لوحی در کلاس ، کودکان را متفرق کند ، اما این خیلی دور از ذهن نیست. از طریق فن آوری های جدید ، دانش آموزان به کتاب های درسی دیجیتال دسترسی دارند که دائماً به روز می شوند و اغلب جالب تر ، مفید ، خلاق تر و ارزان تر از کتاب های قدیمی ، سنگین و ضخیم هستند.

عکس: سامسونگ

معلمان می توانند شامل ماژول های رابط سه بعدی ، هولوگرام و واقعیت های مجازی در فرایند یادگیری برای نشان دادن مطالب یادگیری و جلب توجه کودکان بسیار بیشتر از نوشتن روی صفحه است.

کودکان از طریق دستگاه های "هوشمند" و برنامه های کاربردی کودکان دسترسی باورنکردنی به به تعداد زیادی از ادبیات ، فیلم ها ، آثار هنری ، تورهای مجازی موزه های جهان دارند ، حداقل آنجا که به دلایل مالی نتوانستند به غیر این صورت بروند. آنها حتی می توانند مأموریت های ناسا را ​​تماشا کنند.

یکی از این برنامه های کاربردی تلفن همراه ، [کلاس هوشمند] Smart Class AR AR است که توسط سامسونگ ، تکمیل شده توسط ابزار ایجاد آموزش منابع واقعیت افزوده از معلمان – Smart CreatAR .

عکس: سامسونگ

تا به امروز ، در برنامه Smart Classroom AR ، بیش از 300 تمرین واقعیت افزوده وجود دارد. ) برای دانش آموزان کلاس یک تا دوازدهم ، مطابق برنامه درسی مصوب وزارت آموزش و پرورش و موضوعات مختلف ، و 350 نفر دیگر در دست انتشار هستند. مناسب برای هر دو کلاس و خود مطالعه است. این برنامه به صورت رایگان استفاده می شود ، و فقط به یک دستگاه همراه Android و یک نوت بوک نیاز دارد. این یک واقعیت است که هر چه بیشتر کودکان نوت بوک دیجیتالی دارند ، اما هر کس نوت بوک مخصوص به خود را دارد که به جای جمع آوری گرد و غبار ، می تواند بخشی از یک تمرین یادگیری جالب تر شود. با قرار دادن دوربین به تلفن یا رایانه لوحی روی جلد دفترچه دانش آموز ، که به عنوان نشانگر استفاده می شود.

عکس: سامسونگ

معلمان در بلغارستان فرصتی باورنکردنی برای توسعه و بارگذاری تمرین های خود برای آزمایش دانش دانش آموزان خود دارند. . این اتفاق می افتد با کمک یک و یک نوع ابزار برای ایجاد منابع آموزشی با واقعیت افزوده در بلغارستان – Smart CreatAR .

بنابراین ، از بعضی جهات ، مقاومت در برابر معرفی فن آوری های جدید در مدارس همچنین می تواند به عنوان مقاومت در برابر دانش شناخته شود. کودکانی که با فن آوری های جدید رشد کرده اند نمی توانند واقعیت والدین خود را درک کنند و یا نیازی به ندارند. کارشناسان محترم ، مکتب مدرن بلغارستان باید توسعه فناوری ها را دنبال کرده و با آنها سازگار باشد. محیط آن باید به محیط طبیعی زندگی دانش آموزان شباهت داشته باشد ، زیرا مهمترین چیز سازگاری

با حال و آینده است. و این فن آوری های جدید است که کلید آموزش موثر است.