نمایندگان ایالتی دوما در قرائت سوم سوم این لایحه را تصویب كردند ، براساس آن ، از سال 2021 روسیه به كتاب های دیجیتالی تغییر خواهد كرد.
براساس این لایحه ، کارفرما شروع به گردآوری اطلاعات مربوط به فعالیت های کاری و اطلاعات مربوط به مدت خدمت کارمند به صورت الکترونیکی می کند و سپس آن را به صندوق بازنشستگی ارسال می کند. بنابراین ، این پایگاه داده اطلاعات مربوط به محل کار شهروندان ، کارکردهای کاری وی ، انتقال به شغل دیگر ، اطلاعات مربوط به اخراج و دلیل فسخ قرارداد کار را ذخیره می کند.
تا پایان ژوئن سال 2020 ، شرکت ها باید از امکان انتقال دفتر کار به نسخه دیجیتالی به کارمندان آگاه کنند. در صورتی که شخصی بخواهد نسخه کاغذی خود را ترک کند ، او باید حداکثر تا اول ژانویه 2021 بیانیه ای بنویسد.
یکی از اعضای پارلمان درباره این لایحه اظهار داشت: "مطمئناً ، این امر بسیاری از فرآیندهای گردش کار را ساده تر می کند و مردم را از دست اسناد غیر ضروری نجات می دهد.
3DNews