چنین موفقیتهایی که تسلا موفق شد به لطف تقاضای زیاد مشتریان برای سدان مدل 3. به دست آورد ، علاوه بر این ، این شرکت چندین مدل به همان اندازه جالب – مدل کامپکت Y SUV و Cybertruck آینده نگر را معرفی کرد. تولید کننده همچنین یک کارخانه بزرگ در چین افتتاح کرد و هزینه های مونتاژ و مالیات بر واردات آنها را کاهش داد.
2019 برای تسلا با ضررهای بزرگی آغاز شد – این شرکت در سه ماهه اول 702 میلیون دلار منفی رفت ، و محموله های مدل 3 پس از آن سقوط کردند. به دلایل ناشناخته با وجود این ، مغز متفکر ایلون ماسک توانست با مشکلات روبرو شود و سال را به یادداشتی خوب پایان دهد و مدیر بعداً همه مشکلات را برای این واقعیت توضیح داد که این شرکت بیش از حد مشغول معرفی مدلهای جدید به بازارهای چین و اروپا بود که از طرف لجستیک نیز مشکل بود.
در نیمه اول سال ، قیمت سهام تسلا به 180 دلار برای هر واحد کاهش یافت ، اما تا اوایل سال 2020 این رقم به 400 دلار افزایش یافته بود و همچنان در حال افزایش است.