شش راه سرمایه گذاری در آموزش باعث می شود ارزش كسب و كارهای خدمات مدیریت شده شما فراهم شود
در فضای رقابتی كسب و كار امروز ، كسب (و حفظ) مزیت رقابتی با ارائه خدمات فناوری اطلاعات و امنیتی مدیریت شده چالش برانگیز است. کالایی سازی ادامه می یابد و حاشیه ها نسبت به گذشته کوچکتر هستند. رقبا به طور مداوم به دنبال راه های جدید برای نوآوری و ساده کردن تجربه خرید امنیت سایبری هستند ، خواسته ها و ترجیحات مشتری همچنان در حال تغییر است و پویایی چشم انداز سایبر همه را بر روی انگشتان خود نگه می دارد.
نبرد می تواند برنده شود – با ضربه زدن به قدرت تیم فروش شما یک تیم فروش محکم ، منبع تغذیه شرکت شما و پلی برای شما مشتریان است. یكی از راه هایی كه می توانید از آنها برای رشد عملكرد خدمات خود استفاده كنید ، اطمینان از آموزش صحیح آنهاست. آنها را با مهارت هایی برای پیش بینی تغییرات بازار و نیازهای مشتری مسلح کنید و از فرصت ها استفاده کنند. هرچه فروشندگان شما آموزش ببینند ، شغل شما قوی تر خواهد بود.
در اینجا مهمترین دلایلی است که چرا باید در یک برنامه آموزشی خوب (و افراد خود) سرمایه گذاری کنید:
فروشندگان آموزش دیده = فروش بیشتر
فروش بیشتر به معنای یک خط پایین بزرگتر است. با این حال ، بیش از 60٪ فروشندگان می گویند فروش امروز سخت تر یا بسیار سخت تر از پنج سال پیش است.
این جایی است که آموزش نقش مهمی ایفا می کند ، خصوصاً در تجارت امنیت سایبری. یک فروشنده خوب و با تجربه می تواند با دانستن چگونگی بهترین رویکرد به آنها ، بحث در مورد نیازهای آنها و ارائه راه حل (های) مناسب ، بتواند بهتر روی مشتریان بالقوه و فعلی تأثیر بگذارد. به عبارت ساده تر ، آنها عملکرد بهتری خواهند داشت. آنها همچنین اعتماد بیشتری به تاکتیک ها و استراتژی های فروش خود دارند و نوع نتیجه مورد نیاز برای به دست آوردن مشتریان وفادار – و نتایج را ارائه می دهند.