Blake & Dave ، بنیانگذاران My Life Online ، به بچه ها روش صحیح پاسخ دادن به فضای مجازی را آموزش می دهد

در سومین پست ما در مورد نشست اجناس دیجیتال ، ما یاد می گیریم که چگونه با یک تاکتیکی که می تواند صدمات احتمالی را برطرف کند ، با مقابله با سایبر مقابله کنیم. در بهبودی پیشگیرانه

Summit Summit Summit یک رویداد آنلاین رایگان از 30 مارس – 3 آوریل است که شامل یک هیئت متخصص از بینش های مفیدی است که به والدین کمک می کند تا در نحوه پرورش بچه ها در عصر دیجیتال به حرکت بپردازند. در اوایل هفته جاری ، ما در مورد Leena Elias و اجلاس سران Avast در مورد چگونگی ایمن نگه داشتن خانواده ها ، و همچنین دکتر الیزابت میلوویدوف شورای اروپا و راهنمایی های او در مورد والدین بچه های دارای فناوری استفاده کردیم.

اکنون ، ما به دیدگاه بچه ها می پردازیم. وارد بلیک و دیو شوید.

آنها بنیانگذاران زندگی من آنلاین هستند ، برنامه ای که به مدارس و جوامع مختلف می رسد تا به کودکان بیاموزد چگونه ایمن ، هوشمند و با مهربانی آنلاین باشند. راز آنها؟ آنها با بچه ها صحبت نمی کنند ، و آنها را سخنرانی نمی کنند. در عوض ، آنها بچه ها را با صحبت کردن با آنها به زبان خود ، در سطح خود ، توانمند می کنند. آنها در مورد احترام و نجابت به صورت آنلاین تدریس می کنند و یکی از درسهای آنها مربوط به نحوه مقابله با حمله سایبری است.

در حالی که بچه ها نمی توانند کلمات یا اعمال یک قلدر را کنترل کنند ، آنها می توانند کنترل کنند که چگونه به آن کلمات یا اعمال پاسخ می دهند. بلیک می گوید: "یک مهارت جدید زندگی که ما اعتقاد داریم بچه ها به آن نیاز دارند ، نحوه برخورد با نفرت هاست." "بنابراین ، ما این رویکرد سه مرحله ای را برای برخورد با نفرت های آنلاین داریم." این رویکرد برای بچه ها طراحی شده بود ، اما بلیک و دیو از بزرگسالی در هر سنی دعوت می کنند تا آن را در هرگونه تقابل منفی به کار گیرند.

پاسخ سه گانه بلیک و دیو به حمله سایبری

  1. ارزیابی نفرت – در این مرحله اول ، بچه ها تشویق می شوند تا نظر تند و زننده یا رفتار مضر را اندازه بگیرند و ارزیابی کنند که آیا این یک سطح بالای نفرت یا سطح پایین را نشان می دهد. توصیه این است: "اگر این یک نفرت زیاد است ، به کسی اطلاع دهید. اگر این یک سطح متنفر از نفرت است ، بگذارید این کار را انجام دهد. " این فرایند به بچه ها کمک می کند که درگیری مستقیم در فضای مجازی در یک نور عادی و خاموش خفاش مشاهده کنند ، که ممکن است به آنها کمک کند از انجام هیچ کاری بزرگ جلوگیری کنند. اگر احساس تنفر شدید شود ، به بچه ها خواسته می شود که فوراً به یک بزرگسال بگویند. معمولاً ، بلیک می گوید ، نفرت در جایی از وسط مورد ارزیابی قرار می گیرد ، نه خیلی زیاد باشد و نه خیلی کم. برای آن موارد ، ما به مراحل 2 و 3 حرکت می کنیم.
  2. خودتان پیام "من" را بنویسید – این فرصتی است که کودک می تواند ضمن جلوگیری از تلافی و تشدید ، به احساسات صدمه دیده خود پاسخ دهد. آنها این کار را با نوشتن پیام برای خودشان انجام می دهند ، نه به قلدری. در پیام "من" ، آنها احساسات قلدر را برمی گردانند و آنها را دوباره تغییر می دهند. به عنوان مثال ، اگر کودک پیام دریافت کرد ، "شما گنگ و زشت هستید" ، پیام "من" در پاسخ می تواند "من هوشمند و زیبا هستم" باشد. کودک باید این پیام را بنویسد تا بصری ببیند. با این وجود بهتر است که از آنها خواسته شود که پیام را برای خودشان ارسال کنند ، تا پیام بعدی که از طریق دستگاه خود دریافت می کنند ، این تأیید مثبت باشد. دیدن کلمات مثبت می تواند برخی از صدمه دیده ها را از دیدن کلمات منفی خنثی کند.
  3. پیام "شما" را بنویسید و بفرستید – برای پاک کردن بیشتر منفی ، بچه ها باید پیام مثبت خود را برای یک دوست یا خانواده بنویسند. عضو این می تواند کلمات تشویقی ، تعارف ، یک عکس خنده دار ، یک آهنگ مورد علاقه یا هر چیز دیگری باشد که باعث می شود گیرنده لبخند بزند. با این کار کودکی که تازه مورد آزار و اذیت قرار گرفت ، به خود قدرت می دهد که احساس نکند قربانی شود ، بلکه مانند نیروی مثبت و احساس خوب است.

نتیجه نهایی این مراحل این است که با اجتناب از تلافی ، بچه ها جنگ های شعله ای را که می توانند از کنترل خارج شوند و صدمات جدی را به حداقل برسانند ، به حداقل می رسانند. در عوض ، نفرت آنلاین به عنوان یک نشانه برای کودکان است که بتوانند از خود مراقبت کنند و در صورت نیاز ، از آنها کمک بخواهند ، و همچنین باعث گسترش مثبت به دیگران در زندگی خود شوند.

می توانید کل گفتگوی بلیک و دیو را در اجلاس دیجیتال سونیت ، رایگان آنلاین فقط برای این هفته مشاهده کنید.