شماره "دسترسی به پرونده رد شد" – بعد از گذشت بیش از 1 ساعت با پشتیبانی ، خودم آن را حل کردم


سلام. من فقط بیش از یک ساعت از طریق تلفن را برای پشتیبانی Avast در تلاش برای حل مسئله "دسترسی به پرونده رد شد" گذراندم. در واقع پس از نصب و استفاده از Avast ، ناگهان دیگر نتوانستم هیچ پرونده ای را در رایانه خود جابجا یا حذف کنم – پیام خطا: دسترسی به پرونده رد شد: برای انجام این عمل به مجوز احتیاج دارید.

فکر کردم این یک نوع مسئله رجیستری است ، اما وقتی روی خواص / امنیت هر پرونده کلیک کردم ، همه مجوزها هنوز مجاز بودند. بنابراین معنی نداشت.

علیرغم شخص پشتیبانی Avast از جمله "تکنسین ارشد" در تماس من ، با دسترسی از راه دور به رایانه من ، آنها قادر به حل این مشکل نبودند ، اما همچنان به من فرصتی برای پرداخت مزیت برای حل مسئله که در وهله اول Avast ایجاد کرده بود. در پایان ، بدون ارائه هیچ قطعنامه ای ، سعی کردم خودم آن را برطرف کنم. نسبتاً سریع فهمیدم که آن پایین سپر Ransomware است. به محض این که این کار را خاموش کردم ، دوباره می توانم پرونده های خود را جابجا کرده و حذف کنم.

که این سؤال را ایجاد می کند: پشتیبانی فنی Avast چگونه این را نمی داند؟