
اگرچه در بلغارستان موضوع خیلی پر طرفداری نبود ، به دلیل عدم وجود فروشگاه رسمی شرکت و خدمات شرکت ، تعمیرات این شرکت مورد انتقادات زیادی قرار گرفته است ، به خصوص در ایالات متحده.
این شرکت به هر طریق تلاش می کند تا امکان را محدود کند. " افراد گاه به گاه "برای ترمیم محصولات خود ، مصرف کنندگان بسیار کمتری سعی می کنند خودشان این کار را انجام دهند. از طرف دیگر در تعمیرگاه های خود خدمات بسیار گران قیمت ارائه می دهد. همه اینها حتی منجر به استماع نمایندگان اپل قبل از کنگره ایالات متحده شده است.
و در حالی که تعمیرات تعمیرگاه های اپل دو برابر و سه برابر گران تر از تعمیرگاه های "عادی" است ، نمایندگان آن گفتند که حتی با این قیمت ها
بنابراین با تغییر صفحه 329 دلار و تعویض باتری 80 دلار ، از سال 2009 هزینه های شرکت خدمات تعمیر بیش از درآمد تولید شده خود فراتر رفته است.
بلافاصله اپل را به خاطر چنگال حسابداری سرزنش کرد تا دوباره به این نتیجه برسد نتیجه ، اما حداقل از نظر قانونی و حسابداری همه بلورین است. این شرکت می گوید که آنها می خواهند تجربیات کاملی را به مصرف کنندگان ارائه دهند و به همین دلیل تعمیرات بسیار گران است و این شرکت تمام تلاش خود را انجام می دهد تا شخص ثالث از تعمیر آیفون ها و مک بوک ها با هزینه کمتری جلوگیری کند.
